Odpovědi na často kladené otázky budou do nápovědy zařazeny.
Obchodní podmínky
Provozovatelem systému WebTicket je společnost ComNet, s.r.o., viz
kontakty.
Systém WebTicket zajišťuje prodej a rezervaci vstupenek na akce pořádané partnerskými
organizacemi.
Rezervované vstupenky si zákazník vyzvedne na pokladně partnerské organizace do určeného
termínu.
Zakoupené vstupenky si zákazník tiskne sám na vlastní tiskárně. Vstupenky má zákazník po
zaplacení připraveny po přihlášení do systému WebTicket v jeho uživatelské sekci. K vytištění
vstupenky musí být zákazník vybaven programem pro čtení souborů PDF (např.
Adobe Reader).
Vstupenky jsou vybaveny identifikačním a čárovým kódem, který bude při vstupu zkontrolován
čtecím zařízením a na jeho základě mu bude umožněn vstup. Po jejím použití nelze již
vstupenku použít. Vstup bude povolen pouze na vstupenku, která bude zkontrolována čtecím
zařízením jako první. Při dalším předložení vstupenky nebo její kopie nebude na tuto
přihlíženo a na jejím základě nebude umožněn vstup na akci. ComNet, s.r.o. neodpovídá za
zneužití vstupenky, především z důvodu jejího zkopírování. Zákazník je povinen si
vstupenku uložit na bezpečném místě a chránit jí proti kopírování.
Vstupenky je možné uhradit platebními kartami VISA, MasterCard, Diners Club nebo bankovním převodem.
Při platbě kartou budete vyzváni k zadání kontrolního kódu (CVC/CVV), což je třímístný
kód uvedený na zadní straně karty na proužku u podpisu. V případě karty 3-D Secure budete
navíc vyzváni k zadání hesla nebo PINu.
Zakoupené vstupenky se nevrací ani nevyměňují.
ComNet, s.r.o. není pořadatelem jednotlivých akcí, na které jsou vstupenky prodávány,
a proto žádným způsobem neodpovídá za konání, změnu nebo zrušení akce. Neodpovídá za
žádné výlohy zákazníka spojené s konáním, změnou nebo zrušením akcí. Veškeré nároky je
třeba uplatnit u pořadatele akce. V případě úplného zrušení akce se postupuje níže
uvedeným způsobem.
V případě zrušení nebo změny akce se řídíme pokyny pořadatele akce.
Jestliže od pořadatele akce dostaneme pokyn k vrácení vstupného, vrátíme jej tak, jak bylo uhrazeno
(prostřednictvím platební karty / bankovním převodem na účet, ze kterého byla platba poukázána / poukaz).
Veškeré dotazy a případné reklamace je třeba doručit bez zbytečného odkladu do
společnosti ComNet, s.r.o. na adresu uvedenou v kontaktech.